Тематические форумы => Ремонт дизельных автомобилей => Диагностика и ремонт дизельных двигателей и их систем (грузовые авто) => Тема начата: Gariffov от 12 Июня 2013, 11:53:06
-
Тут дело такое контора одну, взяли в оборот ну у них кроме нормальных машин и отечественные грузовики Зил-бычок с Евро-2 мотором имеются. Условие было что бы ихнюю топливную аппаратуру то же ремонтировали. Принесли сейчас четыре насоса все под одним номером 3486, хотелось бы узнать на каких форсунках, на каких трубках и по каким параметрам катать их. Если есть у кого или где скачать можно, буду признателен.
-
Крутим эти насосы с родными форсунками на обычных трубках, если надо тест план - сброшу.
Добавлено спустя некоторое время
SEŘIZOVACÍ PŘEDPIS 5992a
VSTŘIKOVACÍ SOUPRAVA PP4M10U1f – 3486
PRO MOTORY MINSK – D 245.12C
Uvedené hodnoty platí pouze pro zkušební zařízení MOTORPAL. 12.6.下午十二下午十二 12:11
A: 1. Smysl otáčení vpravo
2. Počátek dodávání 4,0 + 0,05 mm od DMP – dolní mrtvá poloha
3. Pořadí vstřiku 1 – 3 – 4 – 2
4. Toleranční pole + 30'
5. Úhlové rozdělení 0° - 90° - 180° - 270°
B: 1. Vstřikovací trysky BOSCH 1 688 901 988
2. Vstřikovače BOSCH 1 688 901 111
3. Otevírací tlak 14,7 MPa
4. Vstřikovací trubky 6 x 2 x 750 mm
5. Přetlakový ventil 110-150 KPa
6. Zkušební kapalina ISO 4113 (Shell) teplota 40° ± 2°C
C: Seřizovací úkon Otáčky ( min-1) Počet zdvihů Dodávané množství ( cm3) Rozdíl (cm3) Poznámka
1. Seřízení jmenovité dodávky 1200 200 19,3 – 19,9 0,9 Zasunutí regulační tyče upravit šroubem dodávky, aby reg. tyč byla cca 1,0 mm od čela tělesa čerpadla.
2. Začátek zavírání 1230 – 1240 - - - Upravit pomocí dorazového šroubu palce regulátoru.
3. STOP max. 1345 - 0 - Dorazový šroub zašroubovat na dotyk s převodovou pákou a pak povolit o 1,25 závitu ( cca 1 mm ).
4. Konec automatického startu 420 – 450 Seřídit pouzdrem volnoběhu. Seřízení provádět z vyšších otáček.
5. Seřízení pozitivní korekce 800 200 18,9 – 19,7 1,1 Seřídit pozitivním korektorem.
6. Kontrola dodávky 550 200 16,6 – 17,6 1,3
7. Seřízení přetlakového korektoru Stopovací páku do polohy STOP. Páku přetlakového korektoru zasunout do záběru s táhlem reg. tyče. Připojit tlakový vzduch. Seřizování a kontrolu dodávky provádět postupným zvyšováním otáček a tlaku vzduchu. Stopovací páku do polohy „PROVOZ“.
8. Seřízení korekce 550 200 13,9 – 14,9 1,3 Nastavit tlak 0,0 MPa. Seřídit dorazovým šroubem PK.
9. Seřízení korekce 550 200 +1,4 – 2,2 oproti op.č.8 Nastavit tlak 0,02 MPa. Seřídit předpětím pružiny PK.
10. Volnoběhová dodávka 400 300 6,0 – 6,5 1,5 Nastavit tlak 0,0 MPa. Dodávku nastavit šroubem dorazu volnoběhu. Kontrolovat funkci stop. zařízení.
11. Přidání volnoběhu 350 200 min. 7,5 - Nastavit tlak 0,0 MPa. Kontrolovat zvýšení dodávky.
12. STOP volnoběhu max. 490 - 0 -
13. Kontrola jmenovité dodávky 1200 200 19,3 – 19,9 0,9 Nastavit tlak 0,05 MPa. Dotáhnout šrouby přírub. Kontrolovat funkci stopovacího zařízení.
14. Startovací dodávka 100 50 6,6 – 7,3 0,8 Namontovat zátku dorazu regulační tyče.
-
Если можно - мне тоже, я свой скину, сравним.
-
вот ещё
-
Этот более правильно выложен.
Крутить на родных форсунках не совсем верно, на некоторых режимах "неточности" вылазят.
-
вот ещё
Да, этот "более правильный"
ТС - скачайте это: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=995660
-
вот что у меня есть
-
Наиболее часто применяемых насосов не много...почти все имеют замену НЗТА и ЯЗДА...параметры абсолютно идентичны...основные сейчас поскидываю файлы,можно только по 3,,,потихоньку остальные
-
Вот еще,если добавится
-
И еше
-
Тут дело такое контора одну, взяли в оборот ну у них кроме нормальных машин и отечественные грузовики Зил-бычок с Евро-2 мотором имеются. Условие было что бы ихнюю топливную аппаратуру то же ремонтировали. Принесли сейчас четыре насоса все под одним номером 3486, хотелось бы узнать на каких форсунках, на каких трубках и по каким параметрам катать их. Если есть у кого или где скачать можно, буду признателен.
есть прога дай электронку скину
-
Если у кого есть тест-план на 3707. Буду благодарен. Есть прога но там этой модификации я не нашел.