Тематические форумы => Ремонт дизельных автомобилей => Диагностика и ремонт дизельных двигателей и их систем (грузовые авто) => Тема начата: Gariffov от 12 Июня 2013, 11:53:06

Название: Параметры на Моторпал
Отправлено: Gariffov от 12 Июня 2013, 11:53:06
Тут дело такое контора одну, взяли в оборот ну у них кроме нормальных машин и отечественные грузовики Зил-бычок с Евро-2 мотором имеются. Условие было что бы ихнюю топливную аппаратуру то же ремонтировали. Принесли сейчас четыре насоса все под одним номером 3486, хотелось бы узнать на каких форсунках, на каких трубках и по каким параметрам катать их. Если есть у кого или где скачать можно, буду признателен.
Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: ValentinP от 12 Июня 2013, 13:10:06
Крутим эти насосы  с родными форсунками на обычных трубках, если надо тест план - сброшу.

Добавлено спустя некоторое время 
 SEŘIZOVACÍ PŘEDPIS                                          5992a         
 VSTŘIKOVACÍ SOUPRAVA                                   PP4M10U1f – 3486   
 PRO MOTORY                                                         MINSK – D 245.12C   
 Uvedené hodnoty platí pouze pro zkušební zařízení MOTORPAL.   12.6.下午十二下午十二 12:11

A: 1. Smysl otáčení           vpravo            
     2. Počátek dodávání     4,0 + 0,05 mm od DMP – dolní mrtvá poloha         
     3. Pořadí vstřiku      1 – 3 – 4 – 2
     4. Toleranční pole   + 30'            
     5. Úhlové rozdělení      0° - 90° - 180° - 270°
B: 1. Vstřikovací trysky     BOSCH  1 688 901 988
     2. Vstřikovače     BOSCH  1 688 901 111      
     3. Otevírací tlak      14,7 MPa            
     4. Vstřikovací trubky      6 x 2 x 750 mm            
     5. Přetlakový ventil   110-150 KPa            
     6. Zkušební kapalina ISO 4113 (Shell)     teplota 40° ± 2°C            
C:  Seřizovací úkon                            Otáčky ( min-1)   Počet zdvihů   Dodávané množství ( cm3)   Rozdíl (cm3)   Poznámka 
1. Seřízení jmenovité dodávky   1200   200   19,3 – 19,9   0,9   Zasunutí regulační tyče upravit šroubem dodávky, aby reg. tyč byla cca 1,0 mm od čela tělesa čerpadla.
2. Začátek zavírání   1230 – 1240   -   -   -   Upravit pomocí dorazového šroubu palce regulátoru.
3. STOP   max. 1345   -   0   -   Dorazový šroub zašroubovat na dotyk s převodovou pákou a pak povolit o 1,25 závitu ( cca 1 mm ).
4. Konec automatického startu   420 – 450            Seřídit pouzdrem volnoběhu. Seřízení provádět z vyšších otáček.
5. Seřízení pozitivní korekce   800   200   18,9 – 19,7   1,1   Seřídit pozitivním korektorem.
6. Kontrola dodávky   550   200   16,6 – 17,6   1,3   
7. Seřízení přetlakového korektoru   Stopovací páku do polohy STOP. Páku přetlakového korektoru zasunout do záběru s táhlem reg. tyče. Připojit tlakový vzduch. Seřizování a kontrolu dodávky provádět postupným zvyšováním otáček a tlaku vzduchu. Stopovací páku do polohy „PROVOZ“.
8. Seřízení korekce   550   200   13,9 – 14,9   1,3   Nastavit tlak 0,0 MPa. Seřídit dorazovým šroubem PK.
9. Seřízení korekce   550   200   +1,4 – 2,2 oproti op.č.8      Nastavit tlak 0,02 MPa. Seřídit předpětím pružiny PK.
10. Volnoběhová dodávka   400   300   6,0 – 6,5   1,5   Nastavit tlak 0,0 MPa. Dodávku nastavit šroubem dorazu volnoběhu. Kontrolovat funkci stop. zařízení.
11. Přidání volnoběhu   350   200   min. 7,5   -   Nastavit tlak 0,0 MPa. Kontrolovat zvýšení dodávky.
12. STOP volnoběhu   max. 490   -   0   -   
13. Kontrola jmenovité dodávky   1200   200   19,3 – 19,9   0,9   Nastavit tlak 0,05 MPa. Dotáhnout šrouby přírub. Kontrolovat funkci stopovacího zařízení.
14. Startovací dodávka   100   50   6,6 – 7,3   0,8   Namontovat zátku dorazu regulační tyče.
               
               
               
               

Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: разиель от 12 Июня 2013, 13:13:41
Если можно - мне тоже, я свой скину, сравним.
Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: propellerOK от 12 Июня 2013, 19:33:28
 вот ещё
Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: Dizelist-36 от 12 Июня 2013, 20:27:11
Этот более правильно выложен.
Крутить на родных форсунках не совсем верно, на некоторых режимах "неточности" вылазят.
Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: Димас от 12 Июня 2013, 20:58:47
вот ещё

Да, этот "более правильный"

ТС - скачайте это: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=995660
Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: Дизель 1985 от 13 Июня 2013, 17:03:45
вот что у меня есть
Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: Valera345 от 13 Июня 2013, 17:15:50
Наиболее часто применяемых насосов не много...почти все имеют замену НЗТА и ЯЗДА...параметры абсолютно идентичны...основные сейчас поскидываю файлы,можно только по 3,,,потихоньку остальные
Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: Valera345 от 14 Июня 2013, 17:48:52
Вот еще,если добавится
Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: Valera345 от 18 Июня 2013, 00:44:37
И еше
Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: evgen от 02 Июля 2013, 03:01:30
Тут дело такое контора одну, взяли в оборот ну у них кроме нормальных машин и отечественные грузовики Зил-бычок с Евро-2 мотором имеются. Условие было что бы ихнюю топливную аппаратуру то же ремонтировали. Принесли сейчас четыре насоса все под одним номером 3486, хотелось бы узнать на каких форсунках, на каких трубках и по каким параметрам катать их. Если есть у кого или где скачать можно, буду признателен.

есть прога дай электронку скину
Название: Re: Параметры на Моторпал
Отправлено: Sion от 12 Июля 2013, 13:01:53
Если у кого есть тест-план на 3707. Буду благодарен. Есть прога но там этой модификации я не нашел.